SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGE? HÍVJON MINKET TELEFONON: +36 70 316-2790

Ön a vendéglátóiparban, a turizmus területén dolgozó felelős vezető? Nincs itt a világvége, de legfőképp az Ön helyzetében nincs helye a pániknak. Ön vezető, mutasson példát, viselkedjen előrelátóan és hozza ki a helyzetből a lehető legjobbat!

 

Amikor 2018-ban, a Fenntartható turizmus című konferencián, olyan neves előadótól hallottuk a járvány kifejezést, mint Robert Clark MSc FBCS FIBCM MBCI MSyI a manchesteri egyetemről mi csak elgondolkoztunk és írtunk egy blogbejegyzést. Sokan viszont csak hümmögve tudomásul vették, hogy lám-lám igaz a mondás a tisztaság fél egészség.

Mr. Clark már akkor kifejtette, hogy egy világjárvány kirobbanása rendkívül súlyosan érinti a turizmusban, az idegenforgalomban dolgozó gazdasági szereplőket. Ha egy országban olyan horderejű járvány tör ki, amely tömegesen követel emberéleteket, akkor az adott ország turisztikai szempontból kedvezőtlen célponttá válik. Komoly veszteségeket okozva ezzel a szállodatulajdonosoknak, hiszen a vendégek nélkül nincs bevétel.

 

A mostani sajnálatos kényszerszünetben azonban az előrelátó felelős vezetők operatívan, tervszerűen cselekszenek.

 

Több évtizedes tapasztalattal és sok elégedett ügyféllel a hátunk mögött a következőkre hívjuk fel a figyelmet. Az ember közelében mindig vannak kórokozók, kártevő és így tovább. Életterünk ideális feltételeket biztosít megjelenésüknek (hőmérséklet, levegő páratartalma, táplálék…). Az élelmiszer például nem csak az emberi táplálkozás alapja, hanem a nem kívánt organizmusok, kártevők és mikroorganizmusok tápláléka is. Elterjedésük és szaporodásuk megakadályozása érdekében fokozottan ügyelni kell az épp nem működő helyiségek rendszeres tisztán tartására is. A takarítás mindig kiemelten fontos nem csak a járványok idején. Persze ilyenkor kiemelt prioritás.

Fontos, hogy amikor az újranyitás lehetősége felmerül ne veszítsünk értékes időt, ügyfelet és még több bevételt amiatt, hogy a takarításra várunk, vagy éppen akkor döbbenünk rá, hogy elszaporodtak a kártevők, az élősködők, mert korábban nem tettünk semmit.

 

Válasszon profi segítséget szállodája, vendéglátóhelye takarításához!

 

A Grosz-Tak 2009 óta professzionális eszközökkel, hatékonyan távolítja el a koszt és a szennyeződéseket. Mi savas és lúgos tisztítószereket egyaránt használunk.

Heti/ kétheti rendszerességgel vállaljuk szállodák, éttermek, konyhák és egyéb létesítmények tisztasági higiénés vegyszeres fertőtlenítő takarítását a kórokozók, rovarok, hangyák, csótányok, rágcsálók és egyéb kártevők megjelenésének megelőzésére. A Grosz-Tak a hotelt tisztán tartja a személyzeti helyektől kezdve az konditermeken át, a legapróbb részletekre is ügyelve, mint a vízgépészeti rendszer is, amely ugyanúgy lehet a kórokozók melegágya. Ezért lényeges, hogy ott is megfelelő legyen a fertőtlenítés. A személyzeti helyek tisztán tartása is rendkívül fontos, pláne a konyhai alkalmazottak esetében. A kondi és fitnesztermek területén is sok kórokozó bújhat meg. A testnedvek maró hatása és fertőzés veszélye ellen védekezni kell a megfelelő takarítószerekkel mind kézi mind gépi technológiával.

Miért fontos a takarítás? Mert a padlószőnyegekben, kárpitokban is számos kórokozó megbújhat. Nálunk a szőnyegtisztítás folyamata az alapos portalanítással, forgókefés porszívóval történik. Ezt követően mély tisztító kezelést kap a szőnyeg, extrakciós szőnyegtisztító géppel vagy klasszikus eszközökkel (egytárcsás súrológép és vízszívó), hogy minden lerakódástól, por-szennyeződéstől, allergéntől megszabaduljon. A kárpitokhoz pedig profi, kárpittisztítás céljára kifejlesztett takarító gépeket használunk.

Ha Ön is szeretné bebiztosítani szállodáját a kórokozók, baktériumok ellen, akkor vegye igénybe professzionális takarítási szolgáltatásunkat, és kérjen ajánlatot.

Ajánlatkérés