+36 20 430-2433

Lassan a végéhez közeledik a nyár, mindenki visszatér a nyaralásból az irodákba, a munkahelyre. De egyáltalán nem mindegy, hogy a dolgozók milyen környezetbe kerülnek vissza.

Egy irodában éppen olyan fontos a tisztaság és a rend, mint egy szállodában vagy egy étteremben. Hiszen, nem mindegy, hogy milyen környezetben fogadják az ügyfeleket, a leendő partnereket. Sokan azt mondják, hogy a munkahelyi légkört nem lehet irodatakarítás segítségével javítani. Nem értünk egyet! Az egyes emberek kapcsolatát valóban nehéz lenne csak a takarítással megoldani, de személyre vetítve elmondhatjuk, hogy azok, akik a napjuk nagy részét az irodában töltik, fontos, hogy egy rendezett, tiszta irodában legyenek, mert így a közérzetük is jobb lehet.

Ezért érdemes, ilyenkor az őszi nagy hajtás előtt egy teljes irodatakarítást végezni, hogy mire mindenki visszatér a munkahelyre és minden visszatér a megszokott kerékvágásba addigra ragyogjon az iroda.

A Grosz-Tak csapata több éves tapasztalattal és rutinnal rendelkezik irodák, szállodák, éttermek és uszodák takarításában.

Gyorsan, hatékonyan és legfőképpen diszkréten dolgozunk, hiszen tudjuk, hogy az irodákban sokszor olyan iratok, információk találhatóak, amik nem tartoznak a külvilágra. Munkánk során vigyázunk az asztalokon hagyott iratok, értékek sértetlenségére is.

Az általános irodatakarítás mellett ránk bízhatja az iroda szőnyegpadlójának, szőnyegeinek és a bútorok kárpitjának tisztítását is. Az alapos szőnyegtisztítás és kárpittisztítás fontos feltétele a higiénikus irodai környezetnek. A gyakori tisztítással felfrissítheti a szőnyeg és kárpit színét, valamint óvja azok állapotát is. Sőt, az is előfordulhat, hogy a munkánk után a szőnyeg olyan lett, mint új korában és így el lehetett kerülni annak cseréjét. Az irodatakarítás az allergia- és asztmamentes munkakörülmények megteremtésének is elengedhetetlen része. Továbbá, ha irodája olyan helyen, épületben található, amelyhez garázs is tartozik, garázstakarításban is segítségére lehetünk.